Saturday, June 27, 2009

all the best my frenz!!!

hari ni 27/6...
hari ni aku blik umah aku kat melaka.
dan hari ni jgkla member2 aku Ahmad, Ecot, Fako n yg len2 masuk belajar... sbnarnye blum blaja lag pun br nk daftr. then kene orientasi selama seminggu br masuk belajar. tu klu kene orientasi semnggu la. klu kene dua tiga hari je sape y tau kn. cam aku ni orientasi 3 hari je...

Ahmad n ecot akn masuk UNITEN hr ni. Ahmad akn mengikuti program ADFP( American Degree Foundation Programme) kot selama 2 tahun. then dye akn FLY ke USA/ Amerika Syarikat.. Ps; wei mad pasni ko dakwahla kat USA tu bg ramai yg masuk Islam... br la gempak wei!! Ecot plak pasni nk blaja dlm bdg Compter Engineering... wah pasni klu com aku rosak bleh la hntar kat ko cot!! hahahahaha.... Fako razi plak akn mnymbg pelajarannya dlm bidang Teknologi Makmal Perubatan kat UiTM Puncak Alam.. yg len2 aku aku xbrape past la. tap yg past ramai yg akn smbg belajar mggu ni. Sorryla wei xdpt update utk yg len... utk bakal2 guru yg akn masuk 14julai ni aku ucapkn selamat berjaya gak. Owh ye, kepada Ahmad, ko jgn lupe utk jd BEST STUDENT kat UNITEN tu. Aku tau ko bleh punye... huhuhuhuhu...

Kepada semua kawan2 aku dr batch Form5stp08 aku bangge wei ngn korg sume!!! Semoga kite sume berjaya dlm perjalann hidup kite d Universti/maktab kelak...
Amin...

2 comments:

  1. selamat belajar dulu kawanku....
    aku lagi 2 minggu lagi....

    ReplyDelete
  2. thanx bro. ur time will come for sure.

    ReplyDelete