Wednesday, June 24, 2009

52 jam...INTEC...

Salam.. hari aku nk cerite pasal 52 jam...
52 jam???


korg rasa ape yg best sgt pasal 52 jam ni???


sebenarnye 52jam ni berkaitn ngan program public speaking yg dianjurkn oleh INTEC..


ape yg istimewanya??


ha, ni la aku nk gtau..


istimewanya prgrm ni adalh dsebabkn oleh bilangan bahsa yg dpertuturkn.


sume skali klu xsilap aku ade hampir 10 bahsa pertuturan dunia!!


bhasa yg ade termasuk bhsa arab,melayu, english, korea, jepun, perancis, russia n byk lag la...


but, what make it more special is, it will be awarded with the guinness book of record for having the longest non-stop multi-lingual speech in the world!!!


wau, its an honour for me to be one of the students in INTEC.


aku bgga menjadi warga INTEC skang walaupn xlama lag aku akn meninggalkn INTEC..


hahahahaha...


Thumbs up to INTEC!!!


ha, yg ni plak member aku.

dye masuk program ni. respect gile aku kat dye..

hahahahaha...

name dye furqon.

dye ni la budk KISAS yg rapat ngn aku. huhuhuhuhu..
aku nk ucapkn TAHNIAH la kat dye sebb dpt masuk senarai dlm guinness book of record.

bangga gile aku jd kawan ko furqon..

hahahahaha.

u r great man!!

No comments:

Post a Comment