Thursday, January 28, 2010

Bila internet mula menunjukkan markah exam~

Bila semua result da keluar segala debaran pun hilang. yela da xde nk dicuakkan lag kan? tap tula kalau result yg keluar tu cantik molek mmg sedap la mata yg memandangnya. tap kalau sebaliknya? fikirlah sendiri ye~mlas nk tulis sebab korang je yg tau perasaan tu. lantak korangla nk suke ke sedih ke aku pe kisah~bak kata mahdi masing-masing dan besar~hahahaha.

result aku?? Alhamdulillah ok jek. Neither bad nor extremely excellent. good?? blehla dikatakan camtu. cume kecewa sikit ngn markah kimia aku.(balasan org mals~duhhh) hahahaha.

member-member aku kat malaysia xyah taula markah aku oke?? segan deyh~huhu

pesananakukepadaaku-aiming for deanlist this year~InsyaAllah~

4 comments:

  1. tahniah la zam.
    ak ckop2 mkn.xcm ko..

    ReplyDelete
  2. okla tu berd~2nd sem ni kite pulun berd~
    kate geng 2 hari~hahahaha

    ReplyDelete