Saturday, October 31, 2009

Happy~

Walaupun aku rasa kehilangan, namun aku tetap gembira kerana si dia turut gembira. Aku sebenarnye rasa amat bersalah kerana tidak menjaga hubungan baikku dengan dia selama ini. dan aku sebenarnye ingin memohon maaf kepada si dia kerana telah melakukan kesilapan yang paling bodoh sekali sepanjang aku mengenali dia. Hopefully dia dapat memaafkan diriku dan hubungan persahabatan kami yang telah terbina sekian lama tidak terputus begitu sahaja... Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah SWT dan yang buruk itu datangnya dari diriku yang lemah tanpa bantuanNya... Wallahua'lam...

2 comments:

  1. lepakk zam.DIA tetap akan kmbali pada kau.
    kalau tak pun,bak kata member gua.
    dipetik dari lagu WINGS - patah tumbuh hilang berganti.hahah

    ReplyDelete